Obserwatorzy

czwartek, 1 marca 2018

Szydełko tunezyjskie - zadanie 10 i NAGRODA do zgarnięcia!!!!

Czołem Kochani!


Słuchajcie, mamy mały jubileusz :-)
W naszej wspólnej nauce szydełkowania splotami tunezyjskimi dotarliśmy do zadania 10!


Z tej okazji mamy dla Was dwie świetne wiadomości!

Po pierwsze: zadanie będzie mega  łatwe i krótkie.
Po drugie: ogłaszamy konkurs dla wszystkich zainteresowanych.


ZADANIE 10
temat: Tunisian Crochet Cable - ażurowe warkocze

Jak zwykle może to być drobiazg, może być duża praca - każdą z przyjemnością przyjmiemy.
Od czasu do czasu będziemy dawać takie proste tematy, ale będą też "grubsze" zadania".

Ćwiczymy następujący wzór:




Oczywiście można łączyć z innymi wzorami i technikami.

Mnie się szalenie podoba. Może ktoś zrobi pisankowe ubranko?
A może sweterek? Poduszkę?


Proste? No jasne, że tak!
Święta idą, macie luzy ;-)


******

KONKURS



1. Konkurs trwa do 25 marca 2018r. do godz. 23:55
2. Banerek umieszczamy u siebie na blogu. Nie jest to warunek konieczny, ale miło będzie, bo może kogoś zachęcimy do dołączenia się do zabawy :-)
3. W konkursie bierze udział każda osoba, która dotychczas zgłosiła chociaż jedną pracę - otrzymuje jedną szansę.
4. Każda osoba, która dotychczas zgłosiła więcej niż jedną pracę otrzymuje dwie szanse.
5. Do 25 marca każdy może dołączyć do konkursu - warunkiem jest zrobienie jednej pracy z bieżącego zadania lub zadań poprzednich. Niezależnie czy temat będzie bieżący czy poprzedni należy pracę podlinkować do zadania 10.
6. Jeśli ktoś nie chce być uwzględniony w losowaniu nagrody proszę napisać to w komentarzu lub wysłać do mnie maila na adres: q_bowl@interia.pl
7. 26 marca wieczorem ogłoszę do kogo poleci nagroda.
8. Nagroda to widoczne na banerku dwa motki włóczki Phildar oraz dwustronne szydełko tunezyjskie - idealny zestaw na kolejne zadania :-)

Kto się bawi? Kto dołączy?


Lista osób, które dotychczas wykonały jedną lub więcej prac:

1. Agata Szybalska
2. Ania Iwańska (nie bierze udziału)
3. Bożena Wdaniec
4. Czarna Dama
5. dorkamikrus
6. Ewa - Hawwa57
7. Jola z Caviarni
8. Klimju
9. mięta
10. Tina J.
11. Wehlen

Prawdę mówiąc wszystkie dziewczyny wykonały więcej niż jedną pracę i z automatu dostają dwa losy  :-)
Zatem ekstra dodatkowa szansa będzie dopisana każdej uczestniczce, która do 25 marca zdąży zgłosić pracę.


Bardzo dziękuję za Wasz dotychczasowy udział i trzymam kciuki!
Buziaki!


PS. Jak kogoś pominęłam w powyższej liście, to proszę głośno krzyczeć i zostawić informację w komentarzu.

18 komentarzy:

  1. Beatko! Gratuluję tej małej rocznicy, Bardzo ładny wzór jest teraz do zrobienia - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. To już dziesiąta lekcja? Ale to szybko zleciało...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ten czas leci, nigdy bym nie myślała, że to już 10 lekcja. Fajnie wygląda ten wzór w warkocze. Powodzenia Wam życzę , na pewno powstaną same cuda.
    Co do konkursu i nagrody to Uważam Beatko że należy się tym dziewczynom, które przygotowały najwięcej prac 9,10 i dlatego ja rezygnuje z konkursu.T
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja akurat chciałam podziękować absolutnie każdej osobie, która zmierzyła się z tym szydełkiem. Tobie również bardzo dziękuję za wkład w zabawę. Buziaki.

      Usuń
  4. Beatko! สมัคร D2BET
    สมัคร D2BET
    Gratuluję tej małej rocznicy, Bardzo ładny wzór jest teraz do zrobienia - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy wzór, na "drucie"poległam, ale może tutaj się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko! Gratuluję tej małej rocznicy, Bardzo ładny wzór jest teraz do zrobienia - Pozdrawiam Serdecznie


    สมัคร D2BET
    เกมส์ สล็อต

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja sobie pokibicuję. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem skąd Wy czerpiecie te pomysły, ja dopiero u Was się dowiedziałam że jest coś takiego jak szydełko tunezyjskie, a tu się jeszcze okazuje że jest przy nim aż tyle możliwości. Po niedzieli wstawię to co zrobiłam na lekcję dziewiątą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kolejne pomysły i jeszcze super konkurs :-) Tylko kiedy, no kiedy? Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kibicuje wszystkim i wiem że powstaną piękne prace
    U mnie szydełko tunezyjskie nadal leży, ale Beatko wiesz jak to jest:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny splocik:) Gratuluję "rocznicy" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w nowych realizacjach :) Bardzo fajny jubileusz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie szydełkuję więc mogę tylko podziwiać Wasze piękne prace.
    Miłego weekendu Beatko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie wrzuciłam moje prace ,mam nadzieję , że dobrze , jeśli coś nie pasuje , to proszę o poprawne dołączenie mnie do tej zabawy ! Pozdrawiam serdecznie , Dorota

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...